Do Luhačovic přijely 4 japonské televizní štáby
15. 1. 2013 -
Nejznámější moravské RESORT Luhačovice mají potenciál stát se moderní turistickou destinací s nabídkou celoroční rekreace a zábavy. Tato skutečnost neunikla ani nově zvolenému senátorovi za obvod Zlín a zároveň podnikateli v oblasti cestovního ruchu Tomio Okamurovi. S cílem nalákat do Luhačovic japonské turisty pozval zástupce čtyř největších japonských televizních stanic TBS, Fuji TV, Nippon TV a Asahi k návštěvě tohoto lázeňského městečka.
Podle Okamury je 130milionové Japonsko druhým největším turistickým národem světa a příval japonských turistů by byl pro Luhačovicko významným přínosem, stejně jako případné investice japonských firem.
Pro zástupce japonských televizních stanic byl v Luhačovicích připraven bohatý program, během kterého bylo prezentováno to nejlepší, co mohou LUHAČOVICE nabídnout, jako např. návštěva lázeňské kolonády, ochutnávka nejznámějšího pramene Vincentky, prohlídka Inhalatoria nebo skvostné kaple hotelu Augustiniánský dům. Tento wellness hotel nabídl hostům i další zajímavý program v podobě ochutnávky tradičních regionálních specialit jako např. česnekové couračky, jehněčí drkotiny, jáhelníku nebo pečeného kraličího stehýnka. Součastí degustace byl rovněž bigos, povidlové pěry sypané mákem nebo domikát a další laskominy připravené šéfkuchařem zdejšího wellness hotelu Petrem Babolem. Podle Romana Taťáka, marketing & sales managera hotelu Augustiniánský dům hostům očividně chutnalo a byli příjemně překvapeni celkovým dojmem i chutí pokrmů, stejně jako vysokou kvalitou místních surovin.
Reportáže z návštěvy japonských televizních stanic v Luhačovicích a zlínském regionu budou vysílány v Japonsku, této světové ekonomické velmoci, s cílem upozornit nejen japonské turisty, ale i potenciální investory, na krásu a potenciál resortu Luhačovice.