Obsazenost Augustiniánského domu stále roste
20. 9. 2016 -
Přestože byl hotel v termínu 3.1. - 5.2. 2016 z důvodu rekonstrukce uzavřen (v tomto období probíhalo zastřešení pergoly u restaurace a vybudování relaxační terasy s přímým vstupem z wellness centra), tak průběžně hotel dosahuje lepších výsledků v porovnání s předchozím obdobím, i když býval hotel v lednu vždy v provozu. Je to dáno zejména vysokou průměrnou obsazeností, která se od února do konce srpna drží na 85%. Velmi pozitivní je i skutečnost, že 45% hostů k nám jezdí opakovaně.
V současné době mají hosté možnost rezervovat si poslední volné pokoje v říjnu a listopadu. Tradičně je velký zájem i v zimním období, kdy parní lázně, finská a bylinková sauna běží na plné obrátky. Velmi oblíbené jsou prohřívací zábaly a lávové kameny.
Již začátkem října se hotel začne orientovat na vánoční kampaň, která bude směřována zejména na náš e-shop www.augustian-life.cz. Zde mají hosté možnost, prostřednictvím našeho on-line portálu zakoupit nejen vouchery, ale i drobné dárky. Nejvíce poptávané vouchery v minulém roce byly zejména na pobyty Dokonalá relaxace a Cesta za zdravím. Novinkou pro tento rok je Inspirativní pobyt na 4 noci.
Jako speciální překvapení v rámci pobytů mají hoteloví hosté možnost se zúčastnit Rituálu Zahrady 6 smyslů. Jedná se o komentovanou ozdravnou procházku hotelovou zahradou, během které wellness terapeut Rostislav seznámí hosty s konceptem 6 smyslů. Rituál Zahrady 6 smyslů probíhá v předem určené termíny a je pro naše hosty zcela zdarma, tedy jako dárek ke zpestření pobytu.
„Velmi mě těší, že má myšlenka a koncept Zahrady 6 smyslů se podařila realizovat a vdechnout jí život. Nejedná se o klasickou komentovanou procházku, ale o originální meditační rituál, který je zasazen do míst, kde odpočívali a meditovali například mniši Augustiniánského řádu, nebo například jeden z našich nejznámějších hudebních skladatelů Leoš Janáček. V posledních letech jsme se snažili náš hotel vždy nějak vylepšit. Stále mi však chybělo propojení wellness centra s přírodou a okolním lesíkem. Nyní myslím, že se nám podařilo posunout naši vizi a koncept wellness hotelu zase o kousek dál," dodává generální ředitel hotelu Ing. Petr Borák.